آنچه که باید در مورد وظایف انباردار رستوران بدانید

وظایف انباردار رستوران  شامل دریافت ، ذخیره و صدور ملزومات و تجهیزات را برای کارهای روزانه  رستوران  است.

همکاری تنگاتنگ با بخش خرید ، تمیز بودن تمام مناطق کاری ، تمیز نگه داشتن محل های دریافت و پذیرایی در هر زمان یکس از وظایف  انباردار رستوران است.

انباردار رستوران همچنین تأیید می کند که همه لوازم و کالاهای دریافتی در درخواست ها/سفارشات ذکر شده است .

فاکتورها بررسی می شوند و در پوشه مناسب ثبت می شوند.

هر ماه اسناد موجودی ، موجودی و سهام را نگهداری می کند و سوابق هزینه ها و مصارف و غیره را جمع آوری می کند.

اگر میخواهید در مورد وظایف انباردار رستوران بیشتر بدانید در ادامه همراه ما باشید.

مسئولیت ها و وظایف انباردار رستورانوظایف انباردار رستوران

 

  • دریافت و تحویل کلیه کالاها و تحویل ها در داخل و خارج از رستوران به محل صحیح تماس/محل ذخیره سازی.
  • قادر به رعایت استانداردهای صدور و دریافت سهام در محدوده فعالیت فروشگاه است.
  • به منظور مرتب کردن سفارشات بر اساس سطوح یا نیازهای یکسان ، مرتباً موجودی را نظارت و تهیه کند.
  • سوابق شفاف و سازماندهی شده را تضمین کند تا اطمینان حاصل کند که همه گزارشها و فاکتورها به درستی ثبت و ذخیره می شوند.
  • سطوح را برای همه اقلام غذایی کنترل کنید تا از سطوح مناسب اطمینان حاصل کنید.
  • مسئول ذخیره سازی مواد غذایی و آشامیدنی و موجودی عملیاتی است.
  • مسئول بررسی روزانه تجهیزات نگهداری و بهداشت.
  • مسئول تأیید کلیه کالاهای وارد شده طبق خرید مورد توافق ، نامه تحویل و مقدار توافق شده دریافت شده است.
  • از پذیرش موارد آسیب دیده ، غیرقابل قبول یا نادرست خودداری کنید.
  • از نظافت همه مناطق ، تمیز و مرتب نگه داشتن محل های انبار و رعایت دقیق مقررات بهداشتی اطمینان حاصل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه درخواست های فروشگاه توسط مدیران بخش مربوطه امضا شده است.
  • اطمینان حاصل کنید که مقدار درخواست شده و مقدار صادر شده همیشه مطابقت دارد.
  • اطمینان حاصل کنید که فرم درخواست فروشگاه توسط شخصی که کالاها را جمع آوری می کند امضا شده و وارد سیستم مدیریت موجودی/مواد شوید.
  • به منشی حسابهای پرداختنی / دستیار پرداختنی در یافتن هرگونه مغایرت هزینه کمک کنید.
  • تکمیل فرم های درخواست موجودی و لوازم.

پیش نیازهای که انباردار رستوران باید داشه باشد

وظایف انباردار رستوران

  • نگرش مثبت و مهارتهای ارتباطی خوب
  • انعطاف پذیری در پاسخ به طیف وسیعی از شرایط مختلف کاری.
  • توانایی کار به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم.
  • به جزئیات دقت کنید.
  • آشنا به سیستم مدیریت مواد (MMS)
  • آشنا به نرم افزارهای مدیریت موجودی کالا
  • باید مهارت های رایانه ای اولیه برای کار روزانه داشته باشد.

تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران

مهارت ها و دانش وظایف انباردار رستوران

انباردار

مهم است که  برای اینکه با وظایف انباردار رستوران آشنا شوید ، درک اولیه ای از شیوه های موجودی و کنترل هزینه داشته باشند.

همچنین ، کارفرمایان به افرادی با تجربه عملی در نقش مشابه علاقه مند هستند و می توانند لیفتراک کار کنند

مهارت های ارتباطی: ضروری است که آنها مهارت های ارتباطی کلامی و کتبی داشته باشند تا با مهمانان و همکاران به زبانی شفاف ، مناسب و حرفه ای صحبت کنند.

انعطاف پذیری: آنها در یک محیط 24 ساعته و 7 روزه کار می کنند .

بنابراین بسیار مهم است که آنها مایل به انجام یک برنامه انعطاف پذیر باشند که ممکن است شامل شبها ، آخر هفته ها ، تعطیلات و اضافه کار باشد.

و برای انجام فعالیتهای مناسب باشند مثلا به مدت طولانی بایستید ، بنشینید یا راه بروید.

صفر تا صد راه اندازی کافه رستوران

نتیجه

 

برای استخدام انبار دار رستوران ، استخدام کنندگان باید شرح شغل را برای افراد علاقمند منتشر کنند تا به آنها پاسخ دهند.

آنها می توانند با استفاده از نمونه تفصیلی منتشر شده در این پست ، شرح شغلی را ایجاد کنند که کاملاً با نقش و وظایف انبار دار رستوران در سازمان آنها مطابقت دارد.

اطلاعات موجود در این صفحه برای افرادی که به شغل انبار دار هتل علاقه دارند و مایلند هرچه می توانند در مورد وظایف انباردار رستوران بیاموزند مفید است.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *