چگونه فروش رستوران را بالا ببریم؟

حفظ فروش رستوران در میان رقابت شدید و تغییر سریع روند می تواند یک چالش باشد.

کلید موفقیت یافتن تعادل بین جذب مشتریان جدید در مقابل حفظ مشتریان فعلی است.

با هر هدف جدیدی ، می توانید با ایجاد یک برنامه و تجزیه آن به مراحل قابل اجرا به بهترین نحو به این امر نزدیک شوید.

برای دستیابی به هدف افزایش فروش رستوران خود ، ما نه ایده افزایش فروش رستوران را شناسایی کرده ایم که می توانید امتحان کنید:

 

چگونه فروش رستوران را بالا ببریم

 

فصلی بودن ، رقابت ، اقتصاد و عوامل بیشمار دیگر می توانند در تعداد افرادی که به رستوران شما می آیند نقش داشته باشند.

اما یک چیز برای رستوران دارها ثابت است:

مهم نیست که چقدر می فروشید ، همیشه احساس می کنید می توانید برای افزایش فروش رستوران بیشتر تلاش کنید.

حتی موفق ترین مشاغل رستوران داری پتانسیل افزایش فروش را دارند.

در گذشته ، صاحبان رستوران ها معتقد بودند که پرداخت هزینه تبلیغات بهترین راه برای افزایش فروش رستوران است.

در حالی که هنوز این پتانسیل برای نشان دادن نام تجاری شما در معرض دید عموم است ، اما این یک اقدام پرهزینه است  و کارکرد آن تضمین نمی شود.

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید ، سعی کنید زمان و پول خود را برای ایده های  موثرتر و مدرن برای افزایش فروش رستوران سرمایه گذاری کنید.

ارائه سفارش آنلاین چه اهمیتی در افزایش فروش رستوران دارد؟

افزایش فروش رستوران

برای افزایش فروش رستوران خود ، باید انتخاب مشتریان خود را نسبت به رقیب خود آسان کنید.

اگر سفارش آنلاین ارائه می دهید ، این به آشپزخانه و کارکنان شما اجازه می دهد تا سفارشات بیشتری را در زمان کمتر تکمیل کنند.

افراد می توانند از رایانه یا تلفن های هوشمند خود سفارش دهند.

مهمانان شما می خواهند یک غذاخوری راحت داشته باشند ، نه یک تجربه پیچیده.

با ارائه سفارشات آنلاین در رستوران خود ، کار را برای آنها آسان کنید و فروش خود را همزمان افزایش دهید.

 

استفاده از رسانه های اجتماعی  را در افزایش فروش رستوران  دست کم نگیرید

افزایش فروش رستوران

رستوران ها فرصت فوق العاده ای برای تبلیغ کسب و کار خود و انتقال نام تجاری خود به خارج از دیوارهای خود – به صورت رایگان دارند.

رسانه های اجتماعی رایگان هستند ، وقت کمی از روز شما می گیرند و به شما امکان می دهند به صورت فردی با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

با اظهار نظر در مورد پست های طرفداران خود ، به اشتراک گذاشتن عکس ها از غذا و کارکنان خود و ارائه پیشنهادات منحصر به فرد برای دنبال کنندگان خود ، شما یک جامعه برای کسب و کار خود ایجاد می کنید که بسیار فراتر از موقعیت فیزیکی شما گسترش می یابد.

رسانه های اجتماعی به افزایش آگاهی از کسب و کار شما کمک می کند .

و بنابراین می تواند به شما در افزایش فروش رستوران خود کمک کند.

صفحه خود را در Google برای کسب و کار من مطالبه کنید

 

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، رستوران خود را در Google برای کسب و کار من ثبت کنید.

حضور در Google برای کسب و کار من اعتبار غیرقابل انکاری به حضور آنلاین شما می افزاید.

اگر شخصی شما را در Google جستجو می کند ، ساعات کار ، وب سایت ، موقعیت مکانی و عکس های شما همه در بالای نتایج جستجو قرار می گیرند.

از فناوری رستوران مناسب استفاده کنید

 

رایانه های دست و پا گیر و صندوق های نقدی می توانند خطوط شما را مسدود کنند .

سفارشات دست نویس می تواند منجر به اشتباهات یا سوء تفاهمات تیم آشپزخانه شما شود و تکنولوژی تاریخ دار به دلایلی تاریخ گذاری شده است.

بدون سیستم POS قابل اعتماد و ویژگی های مربوطه ، راندمان رستوران شما در معرض توقف است.

بنابراین میزان فروش شما را در یک زمان معین محدود می کند.

فناوری قدیمی همچنین می تواند منجر به یک تجربه ناامیدکننده برای کارکنان و مشتریان شما شود – که باعث ترک هر دو می شود.

در عوض ، یک POS مدرن با ویژگی گزارش دهی وارد کنید تا بتوانید عملیات خود را ساده کنید.

و به تمام داده های مورد نیاز برای افزایش فروش رستوران خود دسترسی داشته باشید.

 منوی خود را با دقت بسازید

 

برخی از آیتم های منو و قیمت غذا در رستوران شما ممکن است فروش شما را پایین تر از حد ممکن نگه دارد.

شاید آیتم منویی که فکر می کنید سودآور است!

اما در نظر مشتریان شما بسیار گران باشد ، یا شاید زمان آن رسیده باشد که غذایی که هیچکس سفارش نمی دهد ، کنار بگذارید.

فکر می کنید مدل قیمت گذاری شما ممکن است نیاز به به روز رسانی داشته باشد؟

تنها راه اطمینان ، شروع مهندسی منو و راهبردی است.

انتخاب نقاط قیمت و پیشنهادات منو که فروش رستوران را افزایش می دهد را شروع کنید.

برای افزایش فروش رستوران خود مشتریان خود را به تبلیغ کننده تبدیل کنید

شما نمیتوانید  انتظار داشته باشید که شاهد افزایش فروش رستوران بدون وعده های غذایی ، ارائه و خدمات عالی باشید!

تبلیغ دهان به دهان بسیار قدرتمند است:

در حالی که یک مشتری راضی رضایت خود را با سه نفر در میان می گذارد

یک مشتری ناراضی شکایات خود را با 10 در میان می گذارد.

با این منطق ، شما می توانید مشتری را برای همیشه از دست بدهید .

نگذارید این اتفاق بیفتد! به طور مداوم یک تجربه استثنایی را برای همه مهمانان فراهم  کنید که باعث افزایش فروش رستوران و ارتباطات آنها می شود.

 

 جذب مشتریان جدید به رستوران خود

شما احتمالاً از اهمیت اولین برداشت مطلع هستید.

یک مشتری معمولی بیشتر از یک مشتری جدید یک تجربه فرعی را می بخشد.

اما ، حتی بیشتر از یک تجربه بد رستوران ، یک تجربه فراموش نشدنی است.

فقط کمی تلاش اضافی برای ارائه اولین تجربه عالی به مهمانان ، تا حد زیادی به تبدیل آنها به مشتریان وفادار کمک می کند.

برای حفظ ارتباط و ایجاد ارتباط شخصی با آنها ، گام هایی بردارید.

 

موسیقی زنده در رستوران ها

 فروش رستوران

درگیر جامعه محلی شوید.

میزبانی یک رویداد خیریه برای دلیلی که به آن اهمیت می دهید .

این راهی عالی برای بازگشت به جامعه است و مشتریان متوجه تلاش بیشتر خواهند شد.

به عنوان مثال ، روزی را انتخاب کنید که 10 درصد از سود خود را به یک موسسه خیریه اهدا کنید.

شما می توانید رویداد را از قبل تبلیغ کنید.

بدین صورت مشتریان در صورت تمایل به مشارکت در این امر بدانند آن روز در رستوران شما غذا بخورند.

برگزاری کلاس های آشپزی  ، یا هر چیزی که مشتریان را در مورد محصول شما آموزش می دهد ، یکی دیگر از راه های عالی  افزایش فروش رستوران  است

ایده های افتتاحیه بزرگ ایده عالی برای افزایش فروش رستوران شما

 

افتتاحیه بزرگ یک استراتژی بازاریابی عالی برای ایجاد سر و صدا در جامعه محلی قبل از افتتاح رستوران جدید است.

این رویداد به عنوان اولین شانس شما برای دعوت از مشتریان به موسسه شما ، نمایش منوهای شما و ایجاد روابط لازم برای تجارت مجدد خواهد بود.

با این حال ، ایده پردازی بزرگ برای کمک به برجسته شدن کسب و کار شما دشوار است.

نکات و توصیه های زیر را دنبال کنید تا بدانید چگونه می توانید یک برنامه بزرگ افتتاحیه برنامه ریزی کنید .

و از روز بزرگ تأسیس خود بیشترین بهره را ببرید. یک برنامه بزرگ افتتاحیه زودهنگام ایجاد کنید

قبل از افتتاحیه رستوران خود ، باید مطمئن باشید که برنامه افتتاحیه مناسبی برای آن روز در نظر گرفته اید.

آمادگی زودهنگام به شما امکان می دهد تمرکز کنید ، منحصر به فرد ایجاد کنید

 

افزایش فروش رستوران شما

 

سالانه هزاران رستوران جدید باز می شود و بسیاری از آنها موفق هستند.

با این حال ، این اشباع بیش از حد می تواند برای رستوران ها دشوارتر شود که خود را بشناسند.

اگر می خواهید رستوران شما از بقیه متمایز باشد ، این هفت راه ساده را برای افزایش فروش رستوران اتخاذ کنید.

 

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *