ویژگی های دستگاه قهوه جوش خوب

یک دستگاه اسپرسوساز خوب چه خصوصیتی باید داشته باشد؟

ویژگی های دستگاه قهوه جوش خوب!

این روزها طرفداران قهوه بسیار زیاد شده است و بیش از پیش نیاز به یک دستگاه اسپرسوساز در خانه و محل کار احساس می شود.اما برای خرید یک دستگاه اسپرسوساز گازی یا برقی نیاز به اطلاعات کافی دارید تا بتوانید با بهترین هزینه ، باکیفیت ترین جنس را خریداری کنید.دو نوع دستگاه اسپرسوساز مناسب برای مکان های عمومی مانند محل کار و یا خانه وجود دارد .یکی اسپرسوساز گازی (موکاپات) و دیگری اسپرسوساز برقی .در زیر به معرفی خصوصیات یک اسپرسوساز خوب می پردازیم.

یک اسپرسوساز گازی خوب چه خصوصیتی باید داشته باشد :

قطعا قهوه که با اسپرسوساز برقی درست شده مزه بسیار متفاوت و حرفه ای تری دارد اما این روزها موکاپات ها هم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند مخصوصا کسانی که طعم تلخی زیاد قهوه را می پسندند. یکی از برندهای بسیار معتبر موکاپات که شهرت و آوازه ی چندین و چندساله دارد برند ایتالیایی بیالتی می باشد.این برند ایتالیایی با مدل های چینی شبیه به خود غیرقابل مقایسه می باشد. قهوه با این موکاپات ایتالیایی بسیار خوش عطر و خوش طعم می شود.حال برای خرید موکاپات خانگی باید نکاتی را مدنظر داشته باشید.

برای مشاهده دستگاه اسپرسوساز کلیک کنید

برند های برتر موکاپات در ایران :

ویژگی های دستگاه قهوه جوش خوب!

اولین مورد برای خرید یک موکاپات خوب برند معتبر موکاپات می باشد.حتما در بازار به جز برندهای معتبر مانند بیالتی برندهای متفاوت و بی نام و نشان هم زیاد دیده اید. برندهای چینی فراوانی در بازار دیده اید که کیفیت آنها به دلیل نظارت دقیق به اندازه ی برند بیالتی می باشد. یکی دیگر از برندهای معتبر برند gat می باشد .گت برند ایتالیایی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برند سومی که می توانیم پیشنهاد کنیم برند آلمانی فلر می باشد.برند feller با قیمتی مناسب تر نسبت به رقبای خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

ویژگی های دستگاه قهوه جوش خوب

منبع :

https://www.yummymummyclub.ca/blogs/gav-martell-he-s-in-the-kitchen/20140511/5-important-features-your-new-coffee-maker-must-have

https://www.coffeemakerslist.com/step3-coffee-maker-features-which-that-matters/

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *