فهرست مطالب
ایا با روش های نوین تبلیغات رستوران آشنایید ؟
تقریباً همه مشاغل با بحران سال 2020 دست و پنجه نرم کرده اند.
رستوران ها و دیگر صنایع در ارتباط با در طی سال گذشته صدماتی را متحمل شده اند .
انتظار می رود زندگی در طول سال 2021 به آرامی به حالت عادی بازگردد
صنعت خدمات همچنان با چالش هایی روبرو خواهد بود.
روش های نوین تبلیغات رستوران
آیا میخواهید بیشتر دیده شوید؟
باید بدانید چگونه از بستر آنلاین استفاده کنید تا کسب و کار شما مورد توجه قرار گیرد
آگاه بودن از روش های نوین تبلیغات رستوران یک استراتژی بازاریابی کارآمد بسیار مهم است.
تا بتوانید کسب و کار خود را در برابر مشتریانی که مورد نظر شما قرار گرفته اند ، قرار دهید.
علاوه بر رسانه های اجتماعی ، باید از استراتژی های دیگری که می توانند به رستوران شما کمک کنند مانند SEO ، تجربه همه کاره و موارد دیگر استفاده کنید.
برای درک بهتر این موضوع این سوالات را از خود بپرسید :
مشتریان جدید چگونه می توانند رستوران شما را آنلاین پیدا کنند؟
آیا وب سایت شما بهینه شده است و آیا تجربه کاربری بهینه ای را ارائه می دهد؟
چگونه می توانید مشتریان وفادار را حفظ کنید؟
روش های نوین تبلیغات رستوران که می توانید در سال 2021 از آنها استفاده کنید:
روش های نوین تبلیغات رستوران _ عکس های با کیفیت و حرفه ای از غذا ها را فراموش نکنید
اینستاگرام انتظارات کاربران را تغییر داده است و عکاسی از غذا یکی از نمونه های آن است.
اگر به برخی از تصاویر مشهور با غذا در اینستاگرام نگاه کنید ، به راحتی متوجه این امر خواهید .
یک عکاس حرفه ای استخدام کنید یا عکس های خود را مطابق با استانداردهای صنعت بهینه کنید.
سرمایه گذاری روی تجهیزات و ابزارهای نرم افزاری حرفه ای به عکسهای به کیفیت و حرفه ای تر کمک میکند .
و درنتیجه مشتریان ناخوداگاه به زستوران شما جدب خواهند شد.
شبکه های مجازی شانسی دوبرابر برای بیشتر دیده شدن
مگر اینکه زیر سنگ زندگی کرده باشید و در مورد تکنیک های مختلف برای جذب مخاطب خود از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی شنیده اید.
بیش از 200 میلیون پست با عنوان غذا و حدود 23 میلیون هشتگ برای نوشیدنی و عکس غذا در اینستاگرام وجود دارد.
هنگام برنامه ریزی و تحقیق در مورد روش های نوین تبلیغات رستوران خود ، رسانه های اجتماعی را نباید نادیده گرفت.
طبق ترندها، حداقل 88 درصد از کاربرانی که در شبکه های مجازی آنلاین می کنند تحت تأثیر نظرات و نظرات قرار می گیرند.
مهم نیست که برای ارسال پیام خود از اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک چه پلتفرمی را انتخاب می کنید ، یکی از معیارهایی که باید آن را پیگیری کنید تعامل است..
آیا بازاریابی ایمیلی از روشهای نوین تبلیغات رستوران است؟
بازاریابی ایمیلی روشی مناسب و کم هزینه برای جذب مشتریان محلی و افزایش درآمد کسب و کار شما است.
کمپین های ایمیل رستوران ها و خبرنامه ها به شما امکان می دهد با مشتریان وفادار و جدید ارتباط برقرار کنید.
بازاریابی ایمیلی به رستوران ها این فرصت را می دهد که نه تنها مشتریان خود را از تبلیغاتی که در حال اجرا هستند مطلع کنند ، بلکه این یک ابزار مارک تجاری نیز می باشد.
اگر پیام رسانی شما به خوبی ساخته شده و مناسب است ، می توانید از سایر رستوران ها متمایز شوید.
شخصی سازی یک روند کلیدی است که چند سالی است که وجود دارد.
پیشنهاد ما این است که مطمئن شوید مخاطبان خود را تقسیم بندی کرده اید و پیام ها را بر اساس نیازها و انتظارات کاربر ایجاد می کنید.
روی سئو محلی رستوران تمرکز کنید
بسیاری از شرکت ها برای رتبه بندی بالاتر در SERP و استفاده از فضای دیجیتالی موجود با استفاده از تبلیغات پولی یا غیر پولی می جنگند.
صرف نظر از اندازه رستوران شما ، یک ابزار ضروری در استراتژی بازاریابی رستوران شما باید SEO محلی باشد.
دستیابی به مشتریان در سطح دقیق بهترین فرصت شخصی سازی را به شما ارائه می دهد.
رستوران های اصلی در سطح جهانی یا ملی متمرکز هستند .
و روی جزئیات محلی تمرکز نمی کنند که باعث ایجاد شکاف در بازار و فرصتی استفاده نشده برای مشاغل محلی می شود.
به عنوان مثال ، فرض کنید مشتری قصد دارد موارد زیر را در Google تایپ کند: “رستوران های نزدیک من”. آیا صفحه اول کسب و کار شما در SERP ظاهر می شود
اگر پاسخ شما منفی است ، باید نحوه تسخیر محلی سازی نتایج جستجو را بررسی کنید.
اگر پاسخ شما بله است ، آیا کار دیگری می توانید انجام دهید تا این مشتریان بتوانند شما را راحتتر بیابند و آیا آنها تمام جزئیاتی را که می خواهید مشاهده کنند در اختیار دارند؟
اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را از نظر جمعیت شناسی و عادات مصرف درک می کنید.
قصد آنها را درک کنید و مطمئن شوید که برای هر مرحله از سفر مشتری آماده هستید.
اینها تنها برخی از جنبه هایی هستند که هنگام بهبود رتبه بندی محلی خود باید به آنها توجه کنید.
روش های نوین تبلیغات رستوران- طراحی وب سایت کاربردی
آیا طراح وب یا برنامه نویس در تیم خود دارید یا از سازندگان وب سایت استفاده می کنید ؟
صرفنظر از مسیری که بر اساس دانش فنی و منابع خود انتخاب می کنید ، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در مورد وب سایت خود در نظر داشته باشید.
شما باید مطمئن شوید که مشتری شما کاملاً راضی است و نیازهای او در لحظه ورود به سایت شما برآورده می شود
تقلید از منو یکی از مهمترین ایده های بازاریابی رستوران است.
استفاده از منوی خود به عنوان یک ابزار بازاریابی به کسب و کار شما این امکان را می دهد تا یکی از مهمترین اطلاعات مشتریان مانند آنچه می توانند در رستوران شما بخورند را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
منوی رستوران دیجیتالی به شما امکان مشاهده در تمام کانال های بازاریابی را می دهد و آن را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد.
به عنوان نکته ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که در منو ارائه می دهید دقیق ، به روز و به راحتی در دسترس است ، از جمله برای کاربران معلول.
تحویل آنلاین غذا
نسل های جوان و بزرگتر روز به روز عادت می کنند غذای خود را با استفاده از نرم افزارها و بصورت انلاین سفارش دهند یا به وب سایت رستوران مورد علاقه خود مراجعه کنند و غذای خود را با چند کلیک سفارش دهند.
تحویل آنلاین غذا یکی از روش های نوین تبلیغات رستوران است و برای اینکه تجارت شما با زمان و رقابت همگام باشد ، باید به مشتریان این فرصت داده شود که غذاهای خود را به اشکال مختلف سفارش دهند.
اگر رستوران شما حضوری آنلاین داشته باشد ، سیستم تحویل آنلاین می تواند درآمد شما را افزایش داده و برخی از مشتریان را به مشتریان بازگشتی تبدیل کند.
برنامه های سفارش آنلاین باید دائماً مشتری را درگیر کرده و استفاده از آنها آسان باشد.
کاربرانی که برنامه شما را نصب کرده اند یا سعی می کنند از منوی شما سفارش دهند ، بیشترین قصد خرید را دارند.
استفاده از مواد اولیه محلی در تهیه غذا
استفاده از مواد اولیه محلی و محصولات تازه نه تنها از جامعه محلی پشتیبانی می کند بلکه مشتریان جدیدی را نیز به خود جلب می کند. این استراتژی می تواند شهرت شما و جامعه را افزایش دهد.
برندهای آگاه بر سرمایه گذاری در جامعه و تأثیر محصولات و خدمات آنها بر مشتریان تمرکز می کنند.
رستوران ها می توانند رهبران جامعه خود شوند و باید در توسعه یک استراتژی مارک آگاهانه سرمایه گذاری کنند.
ارائه منوی غذایی رژیمی چه اهمتی در روش های نوین تبلیغات رستوران دارد؟
رژیم مبتنی بر برنامه موضوعی داغ و ترند است.
بسیاری از زنجیره های بزرگ غذاهای مبتنی بر برنامه را برای برآوردن نیازهای مشتریان گیاهخوار ارائه می دهند.
ارزش غذاهای گیاهی تقریبا 4.5 میلیارد دلار است.
مشتریان به دنبال جایگزینی برای گوشت و سایر فرآورده های گوشتی هستند.
رستوران ها باید از این روند استفاده کنند و غذای گیاهی یا انواع آن را ارائه دهند.
بازاریابی گیاهی را می توان به عنوان یک ابزار کسب و استراتژی نام تجاری استفاده کرد.
آیا اهداف تجاری شما با این انتخاب آگاهانه همخوانی دارد؟
غذاهای گیاهی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
یا با وبلاگ نویسان تماس بگیرید که توسط مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی دنبال می شوند.
روش های نوین تبلیغات رستوران- وبلاگ غذا را راه اندازی کنید
یکی دیگر از روش های نوین تبلیغات رستوران و مقرون به صرفه برای تعامل با جامعه و مشتریان از طریق وبلاگ غذا است.
این وبلاگها میتوانند شامل به روز رسانی ، اخبار یا هر نوع محتوایی باشند
وبلاگ باید حاوی هر نوع اطلاعاتی باشد که ممکن است برای مشتریان شما مناسب باشد.
بازاریابی محتوا می تواند به جستجوی ارگانیک کمک کند .
و می تواند یک شکل جایگزین برای ارسال پیام های نام تجاری شما به مخاطبان هدف شما باشد.
خلاصه ایده های بازاریابی رستوران
روش های نوین تبلیغات رستوران برای بازاریابی رستوران ها وجود دارد که می تواند فروش شما را افزایش داده و مشتریان جدیدی را به خود جلب کند.
هنگامی که ارزش های اصلی خود را بازبینی کرده اید و مشخصات مشتری خود را ایجاد کرده اید ، مطمئن شوید که تلاش های بازاریابی در کوتاه مدت و بلند مدت برای شما مناسب تر است.
قبل از اجرای هرگونه روش های نوین تبلیغات رستوران ، اهداف و نتیجه مورد انتظار شما باید به وضوح بیان شود.
دیدگاهتان را بنویسید