شیوه های پرداخت فاکتور

1– پرداخت از طريق درگاه اينترنتي

همگي کاربران فروشگاه کافه ساپورت مي‌توانند در هنگام ثبت سفارش، ازطريق درگاه اينترنتي زرین پال در سايت اقدام به پرداخت هزینه فاکتور نمایند.

لازم به ذکر است که پرداخت اينترنتي باعث ايجاد الويت و تسريع در پردازش سفارش کاربران مي‌شود.

 

2– پرداخت در محل تحويل

به کاربران محترم توصيه مي‌شود جهت تسريع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اينترنتي انجام دهند. با وجود اين، براي آسودگي بيشتر آن دسته از مشترياني که تمايل دارند هزينه سفارش خود را هنگام دريافت آن پرداخت کنند، کافه ساپورت اين امکان را نيز فراهم آورده است که در صورتي که آدرس تحويل سفارش آنها، تهران باشد، هزينه را هنگام تحويل گرفتن سفارش، به يکي از روش‌هاي زير پرداخت کنند.

– پرداخت با کارت بانکي در محل تحويل
از آنجا که همگي ماموران تحويل سفارش کافه ساپورت دستگاه‏‏‌هاي کارت خوان سيار (POS) همراه دارند، مي‌توان هنگام تحويل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌هاي عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

نکات:
– در صورتي که پرداخت سفارش از طريق اينترنتي پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا، بايد کارت شناسايي معتبر مانند کارت ملي همراه داشته باشد.

– به مشتريان محترم توصيه مي‌شود جهت تسريع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اينترنتي انجام دهند.

– سفارش‌هايي که از طريق باربري ارسال مي‌شوند يا مبلغ آنها بيشتر از سي ميليون ريال است، لازم است پيش از ارسال، از طريق پرداخت کارت به کارت يا پرداخت اينترنتي تسويه شوند