ایلی (Illy) و تاریخچه اش

تاریخچه شرکت ایلی :

ارنستو ایلی

ایلی در سال 1933 در تریسته ایتالیا (Trieste) توسط  فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) تأسیس شد. امروز آن را نسل سوم خانواده هدایت می کند. به مدت سه نسل ، ایلی صنعت قهوه را در نوآوری ، فناوری و دانش رهبری کرده است. آندریا ایلی رئیس و ماسیمیلیانو پوگلیانی مدیر عامل شرکت است. آنا روسی ایلی ، همسر ارنستو (پسر بنیانگذار در سال 2008 درگذشت) رئیس افتخاری است. آنا ایلی جونیور به کار پدر ادامه می دهد و روابط  را با پرورش دهندگان قهوه برقرار و مدیریت می کند. شرکت ایلی به دلیل داشتن طعم مرغوب و بی نظیر قهوه، در پنج قاره شناخته شده و تحسین شده است. ترکیبی برجسته از 9 نوع قهوه عربیکا خالص است که هر روز میلیون ها نفر  در خانه، دفاتر ، هتل ها، رستوران ها و کافه ها از آن استفاده می کنند.

ایلی : خانواده نوآور و یک محصول عالی :

قهوه ایلی در سال 1933 توسط فرانچسکو ایلی تأسیس شد. فرانچسکو ایلی تبار مجارستانی داشت ، در پایان جنگ جهانی اول از وین به تریسته ، شهر قهوه مهاجرت می کند و در سال 1933 بر اساس رویای بهترین قهوه در جهان ایلی را تاسیس کرد.

سال 1934 :

در سال 1934 قهوه ایلی بسته بندی تحت فشار را ارائه کرد. ارائه این بسته بندی انقلابی در بسته بندی قهوه ایجاد کرد. این بسته بندی باعث حفظ عطر و طراوت قهوه و امکان صادرات به سراسر جهان می شد. (این شرکت همچنان از بسته بندی تحت فشار در قوطی های قهوه استفاده می کند.)

 سال 1935 :

ایلی ،( Illetta )، اولین ماشین مدرن اسپرسو که از حرارت آب و فشار تشکیل شده را اختراع کرد. ( در سال 1935 ایلی دستگاه اسپرسو بنام “ایلتا” را ایجاد کرد که هوای فشرده شده را جایگزین بخار می کرد.)

سال 1939 :

در این سال ایلی از مرز عبور می کند. این برند محبوب صادرات را از طریق اولین شرکت تابعه خارجی در سوئیس آغاز می کند. و بدین ترتیب سفیر فرهنگ اسپرسو در اروپا می شود.

سال 1957 :

در سال 1957 ارنستو ایلی تحصیلات شیمی خود را به اتمام  رساند و به شرکت پدرش پیوست. پسر بنیانگذار اولین آزمایشگاه تحقیقاتی را تأسیس کرد. و با معتبرترین مؤسسات علمی بین المللی شروع به همکاری کرد.

 

در همین سال با بخش تولید جدید ، یک قوطی استوانه ای با بسته بندی کوچک قهوه برای استفاده قهوه در خانه ارائه شد.

سال 1962 :

ایلی به ویژه در شمال اروپا رو به رشد بود و شعبه جدیدی در هلند افتتاح کرد. این شرکت با اولین شعبه خود در هلند به شمال اروپا رسید و بازارهای این منطقه را در دست گرفت.

سال 1974 :

در این سال ایلی برای اولین بار بسته بندی حاوی یک دوز قهوه فشرده را به بازار عرضه کرد. این بدان معناست که یک اسپرسو مناسب در هر جایی که قهوه نوشیده شود قابل تهیه است : یک نوآوری اساسی در تاریخ قهوه ، که راه را برای بین المللی شدن ایلی هموار می کرد.

سال 1980 :

در این سال قهوه ایلی پا در آمریکا گذاشت و دفتر فروش خود را در آمریکا تاسیس کرد. این امر باعث صادرات اولین رست قهوه ایتالیایی فرهنگ اسپرسو به آن سوی اقیانوس اطلس شد.

سال 1982 :

در سال 1982 ایلی دستگاه مرتب سازی دیجیتال را ثبت کرد ، که رنگ و شکل دانه را تجزیه و تحلیل می کند تا اطمینان حاصل شود که هر یک از آنها کامل است.

سال 1992 :

جام نمادین ،از ایده فرانچسکو ایلی ​​و طراحی توسط  Matteo Thun . ( مجموعه Illy Art تعبیر مدرن از هنر چینی تزئینی هزاره است و خود را در طول سال ها با آثار استادان و استعدادهای جدید غنی  و به بزرگترین مجموعه اشیاء هنری جهان اضافه کرده است.)

در همین سال یک تبلیغات جدید با تمرکز بر منحصر به فرد بودن ترکیب ایلی ( Illy ) (برای تأیید رهبری برند تولید قهوه هایی فوق العاده با عربیکاهای باکیفیت) توسط ریکاردو ایلی صورت گرفت.

سال 1995 :

60 سال پس از ایلتا ، نوه فرانچسکو ایلی فرانسیس را ارائه کرد! ( X1 را برای اسپرسو خانگی : امروز هنوز یک نماد سبک است)

سال 1996 :

در این سال جیمز روزنکویست (James Rosenquist) هنرمند افسانه ای آمریکایی ، لوگوی جدید ایلی ( Illy ) را طراحی کرد.

سال 1998 :

در این سال  آزمایشگاه عطر قهوه (برای مطالعه عطرهای منحصر به فرد قهوه ) در ناحیه پارک علم و فناوری تریسته راه اندازی شد.

سال 1999 :

در سال 1999 دانشگاه قهوه با مأموریتی برای گسترش فرهنگ قهوه در سراسر جهان و به اشتراک گذاری دانش برای بهبود کیفیت ، کل زنجیره تأمین ، از گیاه تا فنجان افتتاح شد.

سال 2001 :

در این سال بسته های قلع “250 گرم” تولید شد ، و بلافاصله به یک نماد بین المللی تبدیل شد.

سال 2003 :

در سال 2003 ایلی ( illycaffe ) ، پروژه فروشگاه های قهوه معتبر ایتالیایی را راه اندازی کرد و توسط Illy Caffe و Illy Shop در سال 2015 دنبال شد.

سال 2006 :

در سال 2006 (Illy) به لطف دو مرحله تزریق و امولسیون ، کپسول قهوه ( Iperespresso ) با رایحه ای شدید و قوام (قدرت عطر و طعم ) فوق العاده ( توسط 5 اختراع ثبت شده بین المللی) را تولید کرد.

سال 2008 :

در این سال ایلی نوشیدنی های آماده قهوه سرد بطری با ترکیبی خاص و بی نظیر (بطری کوکا کولا ( Coca-Cola ) و ایلی (Illy)) را ارائه کرد.

در سال 2008  میتاکا متخصص سیستم های بخش برای دفاتر را ارائه کرد.

سال 2011 :

در این سال برند ایلی گواهینامه پایداری اقتصادی DNV GL را کسب کرد.

سال 2013 :

در این سال در پاسخ به اهداف 2020 برنامه اروپا ، Illy Soft Can ، اولین بسته بندی برای مصرف در خانه ، از مواد انعطاف پذیر و تحت فشار ارائه شد.

سال 2013 :

قهوه ایلی به لیست  شرکت های با اخلاق جهان ، که سالانه توسط موسسه Ethisphere انتخاب می شود ، پیوست.

سال 2016 :

در این سال ایلی جایزه بین المللی ارنستو قهوه را با ادای احترام به استعداد و سخت کوشی تولید با کیفیت کسب کرد.

 ماموریت ایلی :

ایلی

ماموریت، شور و شوق و وسواس ایلی ،برای لذت تمام کسانی که به کیفیت زندگی اهمیت می دهند، از طریق جستجوی ایلی (Illy) برای بهترین قهوه ای که طبیعت تامین می کند و توسط بهترین امکانات و فناوری ها بهبود می یابد، و جستجوی زیبایی در هر چیزی که توسط ایلی صورت می گیرد افزایش یافته است.

چشم انداز ایلی :

ایلی به عنوان مرجع جهانی فرهنگ ​​قهوه شرکتی است که در تولید و ارائه بهترین محصولات در بهترین مقصدهای جهان ، در عین حال که شخصیت خود را به عنوان پیشرو در بخش قهوه ممتاز نشان می دهد ، نوآوری می کند.

ارزش های ایلی :

ایلی با تعهد خود برای بهبود ، شفافیت ، پایداری و توسعه افراد ، ارزش ذی نفعان برتر را در طول زمان ایجاد و به اشتراک می گذارد. هدف این است که ایلی با ایجاد تجربیات و محصولات فوق العاده خوب و زیبا و همچنین کارآمد و با احساس فوریت در تلاش خود برای برآورده کردن نیازها و خواسته های مشتریان ، در تمام نقاط تماس زنجیره ارزش از دانه تا فنجان الهام بخش باشد. این شرکت دنیایی از هوشمندی ، تجربه ، ذائقه ، علم و هنر را در اطراف لذت یک فنجان قهوه عالی ساخته است. پیشنهاد (Illy) همچنین شامل دستگاه های آماده سازی ، ابزار طراح فنجان و لوازم جانبی می باشد.

این شرکت دانشگاه Università del Caffè را برای ترویج و گسترش فرهنگ قهوه با کیفیت در ایتالیا و سراسر جهان تأسیس کرد که با دنیای هنر تعامل دارد. و این محصولات نوآورانه را ایجاد می کند : Iperespresso ( تحت پوشش با پنج حق ثبت اختراع  ) ، قهوه ” آماده نوشیدن “، دستگاه های کپسول قهوه ساخته شده توسط Mitaca . اما این همه چیز نیست : اشتیاق ایلی برای تعالی و بهترین بودن  ، شامل تولیدکنندگان قهوه در آمریکای جنوبی و مرکزی ، هند و آفریقا و بهبود زندگی آنها می شود. این مسئله تمایل به ایجاد ارزش برای کلیه ذی نفعان ایلی را نشان می دهد و همین امر باعث شده است تا این شرکت برای اولین بار در جهان که از DNV (Det Norske Veritas) گواهینامه “زنجیره تأمین مسئولیت ” را دریافت کند ، این گواهی پایداری کل زنجیره تامین را تایید می کند.

اختراعات (Illy) :

پس از جنگ جهانی دوم ، کنترل (Illy) به فرزند فرانچسکو ، ارنستو ایلی منتقل شد. ارنستو با داشتن مدرک شیمی و اشتیاق پدرش به لذت ، قوام و تحقق از طریق قهوه اسپرسو ، در یک آزمایشگاه تحقیقاتی کار کرد که به 17 اختراع ثبت شده در طول سالها تبدیل شد. این اختراعات ثبت شده علائم تجاری ، جنبه های مختلفی از پردازش و آماده سازی قهوه را به خود اختصاص می دهد ، و ایلی سه مورد از 7 نوآوری مهم در قهوه را در 100 سال گذشته – تکنیک فشار ، ESE غلاف های اسپرسو و اختراع ایلتا را در اختیار دارد.

ایلی به منظور ارتقاء کیفیت قهوه در سراسر جهان ، ماموریت و اکتشافات علمی خود را با سایر شرکت ها به اشتراک می گذارد. در سال 2005 ، رهبری (Illy) به مدیرعامل آندره ایلی منتقل شد ، که فرمان را به عنوان سومین نسل از خانواده کارآفرینی رهبری این شرکت و حفظ اشتیاق و چشم انداز خود را برای کیفیت از طریق فناوری ، پایداری ، هنر و… به عهده گرفت. این شرکت تحت رهبری آندره ایلی ، نفوذ جهانی خود را از 29 کشور به بیش از 100 کشور گسترش داده است ، درآمد خود را بیش از 130٪ افزایش داده است و همچنان به عنوان قهوه با کیفیت جهان ، شناخته می شود.

قهوه ایلی :

ایلی

اشتیاق به تعالی

ایلی (Illy) نوار قهوه با کیفیت بالا و تعهد بی نظیر به کیفیت ، فناوری ، پایداری ، آموزش ، فرهنگ و هنر را تنظیم می کند. ایلی یک تجربه معتبر قهوه ایتالیایی را از طریق کیفیت ، زیبایی شناسی و فرهنگ ایجاد کرده است. ایلی با رهیافتهای جهانی در قهوه با رویکردها و استانداردهای سازش ناپذیر از دانه تا فنجان و امتناع از پذیرفتن چیزی جز بالاترین کیفیت دانه های عربیکا الگویی بوده است.

در تلاش خود برای یک محصول عالی اسپرسو ایتالیایی ، ایلی فراتر از دانه های قهوه است. و با تمرکز بر ارزش گذاری مردم و اخلاق از طریق پایداری و توسعه هر منطقه قهوه ای که در آن دانه ی خود را با فداکاری عمیق به مردم سرچشمه می دهد. ایلی عشق خود را به هنر و فرهنگ ابراز می کند و عطش زیبایی را در هر کاری که انجام می دهد ، بیان می کند. به طور خلاصه ، ایلی با سایر رست های قهوه در سراسر جهان رقابت نمی کند – این استاندارد را با ( اشتیاق به کیفیت ، فناوری ، پایداری ، آموزش و تعالی کلی همراه با هنر و فرهنگ برای تکمیل تجربه ایلی) تعیین می کند .

بررسی قهوه ایلی :

ایلی

این کمپانی ذاتی قهوه با قهوه ایتالیایی در تولید اسپرسو تخصص دارد . همچنین ، ایلی دانه های باکیفیت عربیکا را که از شش کشور شامل : گواتمالا ، برزیل ، کلمبیا ، اتیوپی ، هند و کاستاریکا تهیه می کند. قهوه ایلی (Illy) به عنوان قهوه پیش زمین ، دانه کامل ، کپسول iperEspresso و غلافهای قهوه اسپرسو ESE تحویل داده می شود. علاوه بر این ، قهوه ایلی (Illy) در بسته بندی های ارائه می شود که و به جای هوا ، با گاز بی اثر فشار می یابد تا مدت زمان طولانی تر قهوه را حفظ کند. شهرت ایلی به عنوان تولید کننده قهوه پریمیوم تا حد زیادی در استفاده آنها از 100٪ دانه عربیکا در تمام محصولات ساخته شده است.

ایلی بهترین قهوه اسپرسو ایتالیایی :

ایلی

ایلی به تولید یک ترکیب قهوه منحصر به فرد برای تهیه دم کرده و اسپرسو اعتقاد دارد. و می داند که هر دانه باید به استانداردهای باکیفیت خود برسد. ترکیبی ساخته شده از 100 finest با کیفیت ترین دانه های عربیکا که از 9 منطقه در حال رشد در سراسر جهان تهیه شده است ، اسپرسو ایلی برای کسانی که کیفیت ایلی را می شناسند و با تجربه ایلی آشنا هستند ، قابل تشخیص است. در یک سرمایه گذاری مشترک با Sortex Ltd. ، Illycaffe ماشینهای الکترونیکی پیشرفته خود را طراحی کرده است که هر دانه ی عربیکا را مورد بررسی قرار می دهد ، موارد فرومایه را از بین می برد و دانه های منتخب را روی آن قرار می دهد تا برای طعم مطلوب برشته شوند. این تنها بخش کوچکی از 114 کنترل کیفیت قهوه است که باید انجام شود.

چگونگی حفظ عطرو طعم قهوه ایلی :

یکی دیگر از موارد منحصر به فرد قهوه ایلی ، روش تحت فشار است که این شرکت برای حفظ قهوه خود استفاده می کند. در این فرآیند ، هوا از قوطی ها استخراج می شود. و با گازهای بی اثر جایگزین می شود و مدت زمان طولانی تر حفظ و حفظ طراوت قهوه تا دو سال را تضمین می کند. در عین حال، با اتصال آن به روغن هایی که در دانه وجود دارد ، عطر آن را بهبود می بخشد. این تکنیک ها همگی در تریسته ، دانشگاه قهوه ایتالیا ، توسط متخصصان در جهان قهوه در زمینه آموزش ، غنی سازی و روشنگری در مورد جنبه های منحصر به فرد تاریخ قهوه ، آماده سازی ، تکنیک ها و مناطق خدمات آموزش داده می شود.

 قهوه های بدون کافئین ایلی :

ابتدا دانه های قهوه به مدت 30 دقیقه بخار داده می شوند و بعد چندین بار و به مدت حدوداً 10 ساعت شسته می شوند تا میزان کافئین آنها به حداقل برسد. سپس دانه ها آب کشی و خشک شده و بازم به مدت 10 ساعت بخار داده می شوند و در نهایت قهوه بدون کافئین بدست آید.

تجارت ایلی :

ایلی

ایلی همیشه قهوه خود را مستقیماً از تولیدکننده خریداری می کند. و بالاتر از قیمت های بازار می پردازد بدون اینکه نوسان داشته باشد. ایلی یک شرکت با اخلاق و دیدگاه جهانی است. قهوه ایلی دارای چهار گواهی است که استانداردهای باکیفیت و سیاستهای محیطی نمونه ای آن را تصدیق می کند. در سال 2003 ، قهوه ایلی کارخانه جدید روست خود را در تریسته ، ایتالیا افتتاح کرد. این کارخانه بسیار کارآمد قهوه بسته بندی شده را کاملاً برشته شده و تحت فشار قرار می دهد. و به دلیل کاهش مصرف انرژی ، تأثیر کمتری بر محیط زیست می گذارد.

از طریق همه این برنامه ها و ابتکارات ، ایلی یک رهبر جهانی در پایداری است. در بازارهای رو به بالا و پایین ، سیاست بلند مدت ایلی در پیوستن به کیفیت با پایداری اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی و دانش از طریق آموزش و پرورش برای رسیدن به این رونق ، ثبات را به کادر تولید کنندگان خود می دهد تا در جهان قهوه کالایی شناخته شده باشند. (Illy) در کیفیت تجربه ، کیفیت فرآیند ، کیفیت زندگی تاثیر گذار است.

نوآوری و تحقیق ایلی :

ارنستو ایلی

اشتیاق به علم و فناوری ، کل تاریخ قهوه ایلی را در بر می گیرد. ایلی از نخستین اختراعات خود در دهه سی تا آزمایشگاههای امروزی خود ، مطالعات مفصلی در مورد اجزای عطر قهوه و ترکیبات طعم دهنده و حسی قهوه انجام داده است. بنیانگذار (Illy)، فرانچسکو ایلی، مجذوب ماشین ها شد و “ایلتا” را اختراع کرد ، بدون آن اسپرسو نخواهد بود. به همین ترتیب ، بدون اختراع فشار ، قهوه ایلی هرگز نمی توانست قهوه خوب خود را به دلیل محدودیت ماندگاری صادر کند. ارنستو ایلی ، شیمیدان ، 42 سال مدیر و اکنون مدیر افتخاری ، در های این شرکت را به همکاری با دانشگاه ها باز کرد و نتایج تحقیقات را در فرآیندهای کشت و تولید بکار برد. پسرش آندره ایلی ، مدیر فعلی، همچنین یک شیمیدان است.

قهوه ایلی در امروز :

قهوه ایلی

قهوه ایلی مستقر در تریسته ایتالیا ، به عنوان رهبر برند با کیفیت ترکیبی از قهوه ویژه را تولید می کند و به مصرف کنندگان قهوه یک تجربه کلی معتبر قهوه ایتالیا می دهد. در بیش از 41000 بهترین رستوران و کافه ها موجود است. و در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به فروش می رسد. و روزانه بیش از 6 میلیون فنجان قهوه اسپرسو ایلی سرو می شود. در سطح جهانی ، بیش از 600 نفر را استخدام می کند.

قهوه (Illy) بالاترین کیفیت عربیکا را از طریق مشارکت های مبتنی بر ایجاد متقابل ارزش ، مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری می کند. این شرکت مستقر در ایتالیا همکاری های طولانی مدت را با بهترین تولیدکنندگان قهوه جهان – در برزیل ، آمریکای مرکزی ، هند و آفریقا – و ارائه دانش و فن آوری و ارائه قیمت های بالای بازار را فراهم می کند. نوشیدن قهوه عالی یک تجربه زیبا است که حواس و ذهن را درگیر می کند. ، تجربه ای که کاملاً در محیطی که این جنبه ها را تقویت می کند از آن لذت می برد.

ایلی در سراسر جهان :

کافه‌ های (Illy) در 140 کشور فعالیت می‌کند.

100000 خرده فروش قهوه Illy را سرو می کنند.

بیشتر 269 Illy Caffè و Illy Shop در سراسر جهان دارد

بیش از 1500 Artisti del Gusto در سراسر جهان وجود دارد.

1.405 کارمند در سراسر جهان 520.5 میلیون یورو در کل گردش مالی در سال 2019

دارای 5 گواهینامه  : 4 گواهینامه کیفیت و 1 گواهینامه پایداری 5 آزمایشگاه تخصصی

4 نوآوری برجسته از تحقیقات انجام شده توسط ایلی کافه

28 شاخه های Università del Caffè

چهار ستون اصلی ایلی :

برای ایجاد یک قهوه با کیفیت و عالی ، (Illy) به دنبال بهترین دانه عربیکا ، ایجاد یک رابطه پایدار با تولیدکنندگان و پرورش یک دایره فضیلت است که باعث ایجاد رفاه برای کسانی که قهوه را مصرف می کنند و توسعه اقتصادی و اجتماعی را برای کسانی که آن را تولید می کنند ، می شود. مدل کسب و کار شرکت (Illy) بر اساس چهار ستون استوار است : انتخاب بهترین تولید کنندگان ، به اشتراک گذاری دانش ، پاداش از بهترین کیفیت ، ایجاد جامعه ای که بر پایه اشتیاق بنا شده است.

ایلی و ارزش اجتماعی یک جامعه :

توسعه دانش ، به اشتراک گذاری آن و بهبود فرهنگ قهوه داستانی بی پایان است. (Illy) معتقد است که همکاری و به اشتراک گذاری اهداف ضروری است. با گذشت سالها ، احترام ایلی به این ارزشها پایه و اساس بسیاری از پروژه های پایداری اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی است که در تولید جوامع برعهده گرفته . این پروژه ها به ایجاد یک جامعه بزرگ و گسترده ، متحد ارزش ها و یک هدف مشترک کمک کرده اند.

گواهینامه های ایلی (Illy) :

در سال 1992 ایلی (Illy) توسط سازمان کوالیته فرانسه مورد تایید قرار گرفت. این سازمان مستقل فرانسه تایید می کند که  پروتکل‌ های تولیدی شرکت مطابق با خصوصیاتی از پیش تعیین شده، در راستای رضایت مشتری است.

 

ISO 9001
در سال 1996 ، ایلی به عنوان  اولین شرکت قهوه اروپا دارای گواهینامه با اعتبار ISO 9001 بود که پایبندی به الزامات دقیق کیفیت در کل سیستم تولید را تایید می کند.

 

گواهینامه در سال 2003 :

ایلی در 2003 گواهی ISP 14001 را کسب کرد. که استانداردی بین المللی قابل اجرا  اثر بخشی سیستم مدیریت در نظارت بر پیامدهای زیست محیطی فعالیت‌های شرکت را ایجاد می‌ کند.

 

ایلی سال 2004 در  EMAS   ثبت شد.، توافقی برای كاهش مداوم در اثرات محيطي فعاليت هاي صنعتي است. یک سال بعد ، ایلی برای تعهد به بهبود محیط زیست مرتبط با تولید ، جایزه سالانه سازمان را بدست آورد.

در سال 2011 برند (Illy) گواهینامه معتبر پایداری اقتصادی DNV GL را کسب کرد . این گواهی شیوه‌های پایداری زنجیره تامین، و بطور ویژه ، کیفیت رابطه (Illy) با تامین کننده‌ ها را تایید می‌کند.

ISO 50001
قهوه (Illy) گواهینامه ISO 50001 را در سال 2015 بدست آورد. ISO 50001  گواهینامه ای مبتنی بر رویکرد سیستماتیک در مدیریت انرژی است. که باعث بهبود مداوم عملکرد انرژی می شود. این امر ادغام مدیریت انرژی را در تلاشهای جهانی برای بهبود کیفیت و مدیریت زیست محیطی ، به نفع پایداری ، تسهیل می کند.

ایلی فداکاری به پایداری از مزارع تا فنجان :

از طریق فناوری بی نظیر و تمایل به ایجاد فرهنگ قهوه که الهام بخش باشد ، آموزشی و با ارزش باشد ، ایلی زندگی را در سطوح اقتصادی ، اجتماعی و آموزشی بهبود می بخشد. ماموریت (Illy) مراقبت و پرورش مناطقی است که قهوه آنها سرچشمه می گیرد. ، از برزیل گرفته تا اتیوپی تا هند. کشاورزان این مناطق انگیزه لازم برای تهیه بهترین دانه های عربیکا در جهان را  دارند. آنها از طریق دانشگاه ها ، فن آوری ها ، مشارکت ها آموزش داده می شوند. ، بنابراین کیفیت تولید مطابق با استاندارد عالی است. (Illy) نه تنها کشاورزان را آموزش می دهد بلکه به آنها پاداش می دهد.

نقش ایلی در رشد کیفیت قهوه برزیل :

این برنامه که برای برزیل تهیه شده است ، به تولیدکنندگان این کشور فرصت نه تنها برای رشد بهترین قهوه ، بلکه برای پیشبرد کل کشورشان را نیز داده است. برزیل از روابط مداوم با (Illy) و همچنین جایزه کیفیت برای قهوه سازان ، جایزه نقدی که سالانه به بالاترین تولیدکنندگان قهوه کشور اهدا می شود ، سود می برد. اکنون در پانزدهمین سال فعالیت خود ، بیش از 600 تولیدکننده برزیل از مناطق مختلف تولیدی در برزیل مانند سول دو میناس و آلتا موگیانا ، در تلاش برای ارائه بهترین دانه های عربیکا در این رقابت شرکت می کنند. هر سال از سال قبل ، در ورودی ها  قهوه های با کیفیت فراتر می رود. و باعث می شود تولید قهوه برزیل یکی از بهترین ها در بازار بین المللی باشد و اهداف (Illy) را برای دستیابی به پایداری اثبات کند.

اسپرسو یک موضوع جالب تحقیق است :

نوشیدنی با 1500 ماده شیمیایی شناخته شده ، بیش از 800 ماده آن فرار و حداقل 13 متغیر شیمیایی-فیزیکی مؤثر در تهیه آن است. یک نوشیدنی پیچیده در واقع ، اما وقتی ، عطر و طعم به طور هماهنگ و متعادل برقرار می شوند ، یک تجربه حسی کامل است.

بسته بندی محصولات ایلی :

ایلی

قهوه ایلی ، ترکیبی ایده آل برای اسپرسو ، به اشکال مختلف و بسته بندی ها ، هم برای مصرف منزل و هم در محل کار و صنعت پذیرایی در دسترس است. بسته 3 کیلویی برای فروشگاه های قهوه ، رستوران ها ، هتل ها یا سایر مکان هایی که از دستگاه های حرفه ای استفاده می کنند در نظر گرفته شده است. بسته های کوچکتر برای خانه و محل کار در نظر گرفته شده است. تمام مخلوط قهوه با کافئین یا بدون کافئین در دسترس است. (Illy) برای هر بخش از بازار سیستمها و دستگاههای آماده سازی قهوه نوآوری کرده است.

 قلع قهوه 3 کیلویی ایلی :

قلع قهوه سه کیلویی ایلی

قلع قهوه 3 کیلوگرمی یکی از مشهورترین امضاهای ایلی است. برای استفاده در مراکز تجاری است مقدار قهوه بیشتر از آن است که در یک زمان معقول در خانه مورد استفاده قرار گیرد. و به همین دلیل کم رنگ می شود. دارای یک پیچ و سوپاپ ایمنی است و به گونه ای طراحی شده است که پس از باز کردن مستقیماً روی قسمت چرخ چرخنده قرار داده شود.

قهوه برای خانه و دفتر :

کپسول قهوه ایلی

کپسول های قهوه اسپرسو  بصورت جداگانه در یک فضای محافظ بسته بندی می شوند. این محصول به همراه آسیاب مناسب ، دوز و فشردگی قهوه ، اسپرسوی عالی را با یک کرم ضخیم ایجاد می کند. این کپسول ها برای استفاده در محیط کار طراحی شده اند که فقط با سیستم “I Espresso System” قابل استفاده هستند.

 قهوه ایلی ESE

قهوه ایلی ese

ایلی ساختن اسپرسو معتبر ایتالیایی را در خانه و محل کار را با غلاف ESE آسان کرده است. به سادگی یک غلاف از پیش اندازه گیری را درون یک دستگاه اسپرسو سازگار با ESE وارد کنید. و در مدت زمان 30 ثانیه اسپرسو معتبر ایتالیایی را با عطر ، کرم و طعم کامل خواهید داشت.

قهوه 250 گرم ایلی :

قوطی 250 گرم ایلی برای مصارف خانگی بیان کامل اشتیاق آن برای زیبایی و کیفیت در همه جنبه ها است. ایلی از طریق یک فرآیند ثبت اختراع اختصاصی ، هوا را از قوطی بیرون می کشد. و آن را با گاز تحت فشار بی اثر جایگزین می کند. این روش با حفظ زمان بسیار طولانی ، تضمین کننده طراوت استثنایی برای بیش از 24 ماه است. (Illy) در قوطی های 250 گرم به شکل های زیر موجود است :

Fine Grind : برای اسپرسو و سایر آماده سازی های دیگر مناسب است.

Medium Grind : مخصوصاً برای کافی شاپ ها و فرنچ پرس

دانه سبز : برای کسانی که ترجیح می دهند دانه را به سلیقه و روش آماده سازی فردی خود آسیاب و آماده کنند.

مقایسه قهوه لاوازا و ایلی :

بیشتر طرفداران قهوه از دو مارک ایتالیایی شنیده اند.

این غول های قهوه ایتالیایی چگونه مقایسه می شوند؟ در نگاه اول ، ممکن است فکر کنید که این دو قهوه تقریباً یکسان هستند. اما صبر کنید! تفاوت هایی وجود دارد که قبل از خرید باید از آنها آگاه باشید.

لاوازا و ایلی

روبوستا – عربیکا در لاوازا و ایلی :

همانطور که اشاره کردیم ، ایلی 100٪ از دانه های عربیکا است. در حالی که ، لاوازا از ترکیبی از عربیکا و روبوستا استفاده می کند. 75٪ قهوه تولید شده از نوع عربیکا و 25٪ باقی مانده روبوستا است. عطر و طعم عربیکا به طور کلی در بین نوشیدنی های قهوه ترجیح داده می شود.، زیرا آنها پروفایل طعم مشخص دارند ، گرچه استثنائاتی نیز وجود دارد. با این حال ،دانه روبوستا کافئین و آنتی اکسیدان بیشتری دارد و اغلب اولویت افرادی است که یک فنجان قوی تر را دوست دارند.

طعم لاوازا و ایلی :

لاوازا و ایلی

اگر دوست دارید طعم قهوه خود را تصفیه تر و نرم تر کنید ، ایلی برای شما مناسب است. لاوازا برای کسانی گزینه خوبی است که از قهوه خود با کمی اسیدیته و استحکام طعم لذت می برند .

منبع :

https://www.illy.com/

https://www.lenmix.com/en/articles/illy-history/

https://www.illy.com/en-us/illycaffe-history#:~:text=Francesco%20Illy%20founded%20illycaff%C3%A8%20in,and%20Holland%20during%20the%201940s.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *